sobota, 14 marca 2015

TOP 3 - boksy

Cześć Wam! :)
Dzisiaj postanowiłam stworzyć krótki post, w którym przedstawię moją "TOP 3" boksów... ;)
Myślę, że mogłaby być to seria "artykułów", w innych wydaniach pokazałabym najładniejsze konie wyścigowe, najciekawsze nagłówki albo najbardziej interesujące szablony itp. Co Wy na to?
 
Przejdźmy do rzeczy...
Jak sprawa ma się według Tosi?
  1. Black Power Stud
  2. WHK Anarkia
  3. Stajnia Itaka


Tak jak zapowiadałam było krótko, a przyszłe posty będą niestety podobnej długości...
Trzymajcie się! :)

Galaxy

4 komentarze:

  1. Jakie są Wasze opinie? Który boks umieściłybyście na pierwszym miejscu? A na pozostałych dwóch? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie Rancho Arisha na miejscu pierwszym! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurdeeee, co za szal ciał ^^ Dziękujemy za takie zaszczyty huhuhu xd.
    u Shamvari w Bernauxstud tez są fajne boksy i ten dings z rozwijanymi miniaturkami niah niah <3. Na Jakarcie tez jest pro i na SKS Sosnowy Dwór ciekawe i mało skomplikowane rozwiązanie :D
    Ja to jakoś nie lubię jak jest dużo rzeczy w boksie i rozciąga to wszystko jakoś tak notkę... lubię jak jest tak wszystko no... "zbite w kupę"
    U nas mnie jedynie boli, ze nie miałyśmy pomysłu gdzie ciepnąć rodowody to zrobiłyśmy jak zrobiłyśmy, ujdzie chyba w tłumie xD.

    Port.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najfajniejsze rozwiązania zawsze były na Bernaux. Shamvari z reguły powalała mnie szablonem (choć aktualny nie należy do moich ulubionych xD). Jeśli chodzi o prostotę to zdecydowanie Arisha. Fajne boksy ma też Sosnowy Dwór i Winter Mist :)
    Dzięki za wyróżnienie! Aktualnie przenoszę stajnię więc mam nadzieję, że nowe boksy też będą się podobały :D

    OdpowiedzUsuń