poniedziałek, 29 grudnia 2014

Po co Nam kolejny blog?

Zauważyłam komentarz odnośnie informacji, jaką Tośka zamieściła na VSC i postanowiłam wyjaśnić ideę mojej pracy tutaj. O ile można nazwać to pracą... ;)
Może wkleję tutaj screen, żeby było wiadomo, o co się rozchodzi.


Zły link jest ewidentnie Naszą winą, za co gorąco przepraszamy całe virtualne społeczeństwo. Może następnym razem uda Nam się rozkminić jak to działa. ;)

Druga sprawa jest już poważniejsza, szczególnie dla Nas - pomysłodawczyń Virtual Hot News. Szczerze bałyśmy się Waszej reakcji na kolejnego bloga, ale jak Soczek.Caprio z Classical Arabians słusznie stwierdziła - "fajnie jest mieć coś swojego". My też tak uważamy, dlatego powołałyśmy do życia Nasz blog. Owszem, jest już sporo takich o podobnej tematyce (naliczyłam trzy, z czego jedno to forum), ale ciągle brakowało Nam czegoś, co zamierzamy stworzyć tutaj. Chcemy zajmować się błahymi sprawami, którymi te "poważniejsze instytucje" nie mają czasu i ochoty się zajmować.
Czy na VSC jest miejsce na oddzielny post o tym, że w jakiejś stajni pojawił się nowy koń i bardzo się Nam podoba? Albo o tym, że gdzieś pojawił się nowy pracownik? Albo właścicielka ma nowego chłopaka? ;)
Nie sądzę i dlatego postanowiłyśmy nie robić bałaganu na cudzym, ładnym blogasku i w uporządkowany sposób założyć własny interes.

Moją osobistą aspiracją, jest uszczęśliwanie ludzi - tak pokrótce. Chcę pokazać Wam, że osoby zwracają uwagę na Waszą pracę przy koniach, piękne zdjęcia, które starannie podpisujecie, pracowników, z którymi utrzymujecie kontakty tak, jakby byli prawdziwi w Waszej wymarzonej stajni.

Virt to zabawa, więc bawmy się i cieszmy z wszystkiego, co stworzyłyśmy. Nawet z drobiazgów. :)
Zawsze czujecie się dobrze, gdy ktoś powie coś miłego na Wasz temat, czy temat Waszych wierzchowców, wyglądu stajni, treningu... Chcę być kimś, kto zauważa to, co robicie i nie wstydzi się o tym powiedzieć.
Mam nadzieję, że zrozumiecie tę ideę i włączycie się chociaż troszkę, hm? :)

Dziś przeczytałam komentarz pod postem o wynikach Pokazu w Jakarta Arabians i bardzo ucieszyłam się, widząc, że osiągnęłam swój mały sukces.

Czy dostaniemy Wasze błogosławieństwo? :)

Galaxy

8 komentarzy:

  1. Zobaczymy, jak ten blog sie rozwinie. Baza wszystkich portali tego typu jest raczej wyciaganie brudow i konfliktow bo to czytelnikow kreci - zobaczymy, jakie bedzie zapotrzebowanie na takie informacje typu nowy kon czy chlopak wlascicielki.. ;) wydaje mi sie to po prostu.. malo ekscytujace :D chetnie natomiast bym poczytala jakies wywiady, ale takie dlugie, ciekawe, a nie z oklepanymi pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, takie informacje niektórym na pewno nie będą wydawać się ciekawe. Zależy od człowieka. :)
      Hm, wywiady... Tośka ma do tego zapędy. ;D
      Mi trochę brakuje pewności siebie żeby z kimś, kogo nie znam, tak otwarcie pogadać, ale spróbujemy połączyć siły, wymyślić coś dobrego i zrealizować to porządnie. :)

      Usuń
  2. Mi się pomysł osobiście baardzo podoba i jako założycielka VSC nie mam nic przeciwko kolejnemu blogowi tego typu. Wasz jest w pewnym rodzaju wyjątkowy, bardzo podoba mi się jak piszecie i czuję, że dużo wniesie do naszego światka.
    Bardziej oficjalnie: jest może chęć współpracy z VSC?
    Mniej oficjalnie: Też mam na imię Tosia <3
    Najmniej oficjalnie: Strasznie ciesze się, że ktoś mnie zauważył, bo zazwyczaj tych 'mniejszych' stajni takie blogi nie obejmują. A ja wchodzę, patrzę, a tu post o Troye'u. Naprawdę poczułam się w pewien sposób doceniona ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to Nam chodzi, chcemy Was docenić i zmotywować. :)
      Strasznie cieszymy się z tej propozycji współpracy i oczywiście przyjmujemy ją z otwartymi ramionami!
      Jutro zorganizujemy sobie jakąś zakładkę przeznaczoną na ten cel. :)

      Usuń
    2. Elvia, "mniejsza" stajnia? No kurczę, to ja chyba jestem jakieś mini mini. Twoja stajnia jest jedną z najlepiej działających :D

      Usuń
    3. Naprawdę? Zawsze sądziłam o mojej stajni jako o tej małej, z mało znanymi końmi i trzymającej się na uboczu. Miło jest słyszeć taką opinię :3
      Myślałam o jakiejś bardziej ścisłej współpracy, ale najpierw muszę rozwinąć swój koncept. Dam jeszcze znać ;)

      Usuń
    4. Ok, czekamy. :)
      I Soczek. Caprio ma rację, to samo powie Ci chyba każda virtualka, jak sądzę. ;)

      Usuń
  3. Nie, nie wy jesteście tutaj całkiem wyjątkowe. W sumie nie są właśnie to jakieś wielkie newsy, ale od tego jest VSC. Tworzycie coś naprawdę oryginalnego ^^
    Byle tylko utrzymać się jak najdłużej z tym pomysłem ;3

    OdpowiedzUsuń