wtorek, 30 grudnia 2014

Wyniki zawodów w WSKS Winter Mist

Kilka godzin temu zauważyłam, że na Winter Mist ukazały się już wyniki zawodów skokowych, które zostały zorganizowane przez Detalli na początku listopada. Przez uraz nogi właścicielka nie mogła poświęcić temu zbyt wiele czasu, ale teraz nareszcie możemy się dowiedzieć jak poszło Naszym koniom. :)

Rumaki rywalizowały między sobą w siedmiu klasach, w tym w Grand Prix Winter Mist Cup, gdzie nagrody pieniężne okazały się być wyższe niż te w zwykłych konkursach. 

Tym razem nie będę omawiać każdego konia z osobna... ;)
Kilka z nich kojarzę, a kilka zainteresowało mnie swoim imieniem na tyle, by znaleźć boks i obejrzeć sobie danego wierzchowca. Jednym z nich jest Play a Color (3 miejsce w klasie L) - klacz rasy welsh pony z Liliowej Zatoki.


Znacie to uczucie: "coś dzwoni, ale nie wiadomo, w którym kościele"? Color była dla mnie czymś takim. ;) 
Na pewno gdzieś się już z nią spotkałam, bo została dodana w sierpniu, ale jakoś jej nie zapamiętałam. Teraz na pewno się to zmieni, bo okazuje się, że klaczka wyróżnia się prześliczną maścią. Juki zawiesiła przyjmowanie zamówień z ofert, ale kiedy znowu będzie można korzystać może ktoś skusi się na konika po Color? Nie chcielibyście w stajni kucyka o urodzie podobnej do owej pani? :)

Kolejnym koniem, który zwrócił moja uwagę jest Silence (wyróżnienie w klasie N). Skądś kojarzyłam imię, coś mi świtało, ale nie potrafiłam dopasować do tego wierzchowca... 


Koń hanowerski, także z Liliowej Zatoki. Nie ma mowy, żebym go nigdy wcześniej nie widziała. Gniadosz ma na koncie już  dwadzieścia gwiazdek i ciągle pnie się wyżej. :)

Na celownik biorę teraz Campanile (1 miejsce w klasie C) z Rubinowej


Kiedy zobaczyłam tego konia, parsknęłam śmiechem, bo sama zamierzałam go dodać. ;)
Co prawda w mojej stajni miał być to ogier, a Ruby zdecydowała, że będzie to klacz, ale nie zmienia to faktu, że rumak jest fenomenalny. Spójrzcie na ogon...


Campanile ląduje na mojej liście najpiękniejszych virtualnych sportowców i niech przyniesie Twojej stajni dużo szczęścia, Ruby. :)

Jako ostatniego sprawdziłam sobie Fatal Errora również z Rubinowej. 


Ma trochę przerażające oczęta, hm? ;)
Dziewięcioletni koń hanowerski z charakterkiem. Niedawno zaczął, więc wszystko dopiero przed nim. Podoba mi się jego imię, które całkiem pasuje do wyglądu. Trzymamy kciuki za udaną karierę tego pana!

Winter Mist sprzedało dziś także sześć młodych, początkujących koni do skoków i WKKW. Z tego, co widzę w komentarzach wynika, że miało być ich siedem, ale Elvia, której udało się wywalczyć Utashę, musiała z niej zrezygnować. Sześć koni to i tak dobry wynik. :)

Nimmerdor II znalazł dom w Malinowym Wzgórzu


Blue Graffiti w Rosewood Ranch, czyli po przeprowadzce Ruski zamieszka teraz w Dragon Hill


Tak samo jak My Best Friend...


... oraz Zero Gravity. 


Windy Hollow zaopiekuje się Ruby z Rubinovej.


Natomiast ostatnim sprzedanym koniem - Cherry Champagne - zajmie się Smmer Berry. Ale to było wiadomo już wcześniej. Detalli sponsorowała zawody na Hipodromie Arisha, a zwycięzca miał otrzymać darmowego konia. Boksi wybrała Cherry. :)



Podczas najbliższego miesiąca tematycznego w Winter Mist, odbędzie się sprzedaż tzw. teczek. Coś zupełnie nowego, a my cenimy nowości. :)
Zacytuję tu Detalli...
"Całkowitą nowością na Winter Mist, na nowym miesiącu tematycznym, będzie możliwość zakupienia teczki z prawami do rozrodu od danego konia. Co ona Wam daje? Wystarczy ją kupić jeden raz a do końca Waszej działalności macie pełne prawo do skorzystania z ofert konia za darmo, o ile macie jego teczkę. Czyli wszelkie nasienia mrożone, embriotransfery, stanówki czy wyźrebienia macie na zawsze za darmo i kiedy tylko chcecie."

Myślę, że to bardzo ciekawy, fajny pomysł. A co Wy powiecie? 
Stajnia przewidziała sprzedaż teczek takich koni jak:

American Hybrid - koń pełnej krwi angielskiej. Jest to jeden z moich ulubionych wyścigowców. :)


Czy też Black Porfavor - klaczy KWPN.


Dostępne będą także Mars Colony, Pardon Me, Nunabell, Lord Liberator, Hickstead a może nawet Paranoic Smile. Warto zaglądać do Winter Mist. :)

Chciałam przyjrzeć się także rumakom, które Detalli przedstawiła jako te, które niebawem zostaną dołączone do końskiej kardy WM, ale nie mam już niestety na to czasu...
Zostawiam Was z nowymi informacjami i polecam zapoznać się z nimi na stronie stajni. :)

Galaxy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz