poniedziałek, 26 stycznia 2015

Czym może zaskoczyć Zafira?

Wszyscy znamy Zafirę. Znamy jej hodowlę, jej cudowne konie, które osiągnęły tak wiele, a także ich potomstwo, które dzielnie spisuje się na hipodromach pod okiem nowych opiekunów. Znamy jej pasję związaną z końmi arabskimi i ogromną miłość do nich. Czy komuś z Was kiedykolwiek przez myśl przeszła wizja Jakarta Arabians z kadrą nie mającą nic wspólnego z arabami? Dla mnie to graniczyło z niemożliwością.
A JEDNAK!

Oficjalne źródło (a więc sama Zafira :P) zaskoczyło mnie informacją, że w Jakarcie pojawi się nowa rasa. Nie możemy mówić tutaj o zakładaniu nowych linii czy zmienianiu profilu hodowli, gdyż zamieszka tam tylko jeden jedyny koń. My wiemy jedynie, że jest to ogier, ale podobno dwie osoby już widziały go w całej okazałości.




Jak myślicie, kto zostanie nową perełką wyróżniającą się na tle arabów z Jakarty? :)

17 komentarzy:

  1. Trzeba przyznac, ze niezly news, teraz wierce sie ze zniecierpliwienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAAA, wiedziałam że będziesz ciekawa! :D Spokojnie, myślę że w tym tygodniu dowiecie się co to za osobnik xD
      Dzięki za artykuł! :)

      Usuń
    2. A wiec z PELNA PREMEDYTACJA mi nie powiedzialas xD Tyyyyyyy xD

      Usuń
  2. a ja wiem, ja wiem <3 CUDO!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wiem ja też <333333 Hannah przyznaj że cudo jakich mało!!! *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak <3

      Usuń
    2. Detalli? Odpisz na gadu, babo! :P

      Usuń
    3. Kochana nie korzystam z tamtego gadu xD czy serio tylko trzy osoby znają moje drugie gg xD
      25408869 -> czyli tutaj się ukrywam xD

      Usuń
  4. No jeszcze wracając do bohatera postu... Z tym brakiem nowej linii to tak nie do końca :D Jakaś tam linia będzie, mam kilku potomków po tym ogierze których wystawię na sprzedaż od razu po wstawieniu go :D Mam nadzieję, że znajdą się chętni! Zwłaszcza, że to rzadka i piękna rasa, a niestety bardzo mało doceniana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawody z okazji otwarcia HDS! http://homesteaddressage.blogspot.com/2015/01/otwarcie-hds.html

    OdpowiedzUsuń
  6. PREMIERA NOWEJ RASY I SPRZEDAŻ POTOMKÓW
    JUŻ DZIŚ O 21:00 W JAKARTA ARABIANS

    ZAPRASZAM!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że konie tak bardzo się wam spodobały! :) Jutro o tej samej godzinie na sprzedaż trafią kolejne, bądźcie czujni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprzedaż potomków po Resurrected Sun! http://homesteadstud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń