poniedziałek, 26 stycznia 2015

Mapa wirtuala

Siedziałam wczoraj do bardzo późnych godzin ze znajomą, która w przyszłym tygodniu wybiera się do Grecji. Wspólnie studiowałyśmy mapę kraju opracowując ogólny plan wycieczki. Gdy tak przyglądałam się tym wszystkim miejscowościom do głowy wpadł mi nietypowy pomysł - stworzenie naszej własnej mapy wirtuala!
Nie ma to być jakieś wielkie przedsięwzięcie, ot taki malutki bajer stworzony z nudów. Rozejrzałam się po Waszych stajniach wypisując kraje, w któych się znajdujecie. Niedługo zaznaczę wszystko na mapce, którą będziecie mogli zobaczyć na Virtual Horse Association. Potrzebuję jednak Waszej pomocy!
Niestety nie każda z Was posiada na stajni informacje o jej położeniu. Dlatego hodowle, które na poniższej liście nie mają dopisanego kraju proszę o pozostawienie komentarza :)

EDIT: Mapa jest już dostępna! :) KLIK

LISTA HODOWLI
  • Any Win - Virtulandia (dostałaś osobną wyspę! <3)
  • Bernaux Stud - Anglia
  • Black Power Stud - Szwajcaria
  • Cheltenham Stable - Anglia
  • Classical Arabians - Polska
  • Covent Stud - Estonia
  • Draenor Stud - Francja
  • Dragon Hill Stud - Rosja
  • Dresagio Stud - Stany Zjednoczone (Kalifornia)
  • Grand Prix Stud - brak informacji
  • Homestead - Stany Zjednoczone (Minnesota)
  • Homestead Dressage Section - Islandia
  • Jakarta Arabians - Maroko
  • Liliowa Zatoka - Polska
  • Malinowe Wzgórze - Niemcy
  • Might Arabians - Kanada
  • Rancho Arisha - Polska
  • Rhovanon Stud - Kanada
  • Rubinova Sports Stud - brak informacji
  • Stajnia Itaka - brak informacji
  • Summer Berry Stable - Hiszpania
  • Ultimate Stud - Irlandia
  • WHK Anarkia - Polska
  • WHK Arisha - Polska
  • WH Tolworth - Anglia
  • WSK Sunflower - Turcja
  • Winter Mist - brak informacji
Jeżeli kogoś pominęłam lub gdzieś się pomyliłam to przepraszam, w takim przypadku również proszę o komentarze :D

18 komentarzy:

  1. WH Tolworth znajduję się na terenie Anglii. ;)
    / Blacky

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczułam smuteczek widząc, że jestem afrykańskim samotnikiem xDDD Fajny pomysł z tą mapką, ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miśki moje kochane nie Rhovanion tylko Rhovanon jak już xD
    I zarówno Rhovanon Stud jak i Might Arabians leżą w Kanadzie ;)

    Pozdrawiam, Domcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah xD Shailara jest fanką Śródziemia, pewnie dlatego ta literówka xD Sama też ciągle się na tym łapię :D

      Usuń
    2. No właśnie... Że też musiałaś dać taką mylącą nazwę... :P

      Usuń
  4. Jeszcze Homestead Dressage Section : http://homesteaddressage.blogspot.com/ Islandia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ok a ja z Majestic siedze w Szwajcarii i jest fajnie ahahah xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Any Win nie potrafie określić gdzie jest... Znadujemy się w Vitulandii, bo choć jakaś odskocznia musi być :P jeśli potrzebujecie baardzo to jakieś miejsce się wymyśli :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALE SIE USTAWILAS Z TA PRYWATNA WYSPA A MY TU POWAZNE CHCIALYSMY BYC I NIE WYSKAKIWAC Z VIRTULANDIA xD

      Port.

      Usuń
    2. Haha no widzisz, trzeba umieć się ustawić i trosze szaleństwa wprowadzić :D Z resztą tak jak i ośrodek a raczej plany z nim związane :P

      Usuń
    3. Aha! I dziękuję za wyspę! <3 jest mi cudownie będąc wyróżniona :D

      Usuń
    4. Chciałam żeby była w kształcie konia, ale moje zdolności artystyczne nie powalają, więc dałam sobie spokój :D

      Usuń
  7. Mnie pominęłaś :C Aspera - Polska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, zapomniałam o wpisaniu cię na tą listę, ale za to na mapie byłaś pierwsza :P

      Usuń
    2. No, no! Właśnie zauważyłam! :D Nie szkodzi ;)

      Usuń
  8. Z początku stajnia nie miała być umiejscowiona w konkretnym miejscu, po prostu w Azji, jednak mamy już swoje miejsce! Przenieśliśmy Rubinovą do Korei Południowej, gdzieś niedaleko Seoula :)
    Sami na wygwizdowie, mamy do wszystkich daleko xD

    OdpowiedzUsuń