niedziela, 4 stycznia 2015

Sunset Spirit's Gun

Jak na razie codziennie dodajemy przynajmniej jeden post, ale za kilka dni skończy się przerwa i trzeba będzie wrócić do szkoły... Mam nadzieję, że starczy czasu na regularne prowadzenie bloga, ale niestety nie mogę niczego obiecać. :(

Przeszłam się po Waszych stajniach, ale poza pewnym nowym konikiem, nie zauważyłam nic ciekawego. Przedstawię Wam zatem nowy pyszczek w virtualu. :)


Jest tak urocza, że od razu się w niej zakochałam! :)
Klaczka urodziła się pierwszego stycznia, o dwa tygodnie przed terminem. Urodę odziedziczyła bez wątpienia po mamie - Sunset Whiz.


Przy okazji omawiania zawodów w... nie pamiętam gdzie, zwróciłam uwagę na Sunset. Jest chyba najładniejszym westernowym koniem w vircie. No, może jednym z najładniejszych. 
Ojcem klaczki został Big Gunner, gniady ogier, mieszkający w WHK Arisha, tak samo jak mama małej. 

Zachęcam do obejrzenia klaczki, a także rozejrzenia się po stajni. Może i Wy chcielibyście sprawić sobie takiego pociesznego źrebaczka? :)

Galaxy

12 komentarzy:

  1. Hej, dziewczyny, myślę że warto napisać o Homestead Dressage Section ;)
    Sunset jest przeurocza i mamę rzeczywiście ma piękną. O źrebaka w vircie teraz trudno, z tego co wiem są chyba dwa, to malutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Mówicie że przeglądacie stajnie i nic ciekawego się nie dzieje, a mnie się wydaje że wręcz przeciwnie :) Sekcja ujeżdżeniowa na Homestead jak najbardziej zasługuje na wspomnienie w artykule. Do Dragon Hill z tego co widziałam też doszły jakieś nowe konie. Mój Winchester odszedł dziś na emeryturę, konie moje i Soczek.Caprio zdobyły tytuły koni roku. Iselle odezwała się na Ultimate Stud, że jeszcze żyje :D A Winter Mist stara się o kolejną edycję Triple Crown. No... ja myślę że to nie jest takie "nic ciekawego" xD Wystarczy chwilę pogrzebać! :D Zawsze można też wspomnieć jeszcze o wynikach na hipodromach.
      Elvia - Smokey jest CUDOWNY! <3

      Usuń
    2. Wygląda na to, że jestem ślepa. ;)
      W Homestead byłam rano i widziałam jednego konia w sekcji ujeżdżeniowej, kiedy zerknęłam przed chwilą to faktycznie już "coś ciekawego" widziałam. :)
      Tytułów gratuluję! A o emeryturze Winchestera nie słyszałam... Uwielbiam tego konia.
      O Triple Crown czytałam i początkowo chciałam o tym napisać, ale jakoś nie czułam się na siłach. Do Ultimate także zajrzałam, ale widocznie za wcześnie... ;)
      Postaram się poprawić. :)

      Usuń
    3. Haha :D No info o Winchesterze od rana było na Jakarcie, wystarczyło przejechać sliderem do końca :D

      Usuń
    4. Od dziś będę sprawdzać dokładniej. ;)

      Usuń
    5. Mi się wydaje, że info o Winchesterze przechodzącym na emeryturę było gdzieś około września na Jakarcie podane xd
      Ale w końcu ona mu się bardzo należy ^^

      Usuń
    6. Masz rację, była notka o tym, że z końcem roku nastąpi też koniec jego sportowej kariery :D

      Usuń
  2. Teraz jest śliczne... to zaczekajcie co będzie jak urośnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz opisać Whispering Pines Stable, co prawda na razie nad konikami pracuję, ale to będzie chyba jedyna stajnia ukierunkowana na achał-tekiny. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę... Ładnie się zapowiada! Achały uwielbiam, więc na pewno będę częstym gościem :D

      Usuń
  4. Zapraszam do zaglądania na mój hipodrom Lapeu :) Po długim śnie wraca do działania :)

    OdpowiedzUsuń