wtorek, 24 lutego 2015

Adoptujmy koniki kochani! :)

Wróciłam z moich wakacji w środku zimy.. :P W końcu! :D Ale wiadomo, nikomu się z wakacji nie śpieszy... :D Przepraszam was za moją nieobecność! :D

Z góry uprzedzam : post bardzo krótki... Ale musiałam poruszyć ten temat! :D

Więc, od początku tej inicjatywy z jaką wyszła Podkowa, konie nie cieszyły się dużym zainteresowaniem... Ja dostałam dwa malutkie boksy w pensjonacie u Galaxy. Mogłam sobie sprowadzić dwa bajeczne koniki, chodzące dresaż GP , skoki GP i cross hard ! [UWAGA, zmyślam! :P], ale NIE! Tosia postanowiła zaadoptować równie bajeczną [nie mówie, że nie] klaczkę. Skromną, żadna z niej anielica, zwykłej maści. Galaxy chyba poszła w moje ślady i również postąpiła wspaniale zabierając pod swoje skrzydła siwego wałaszka. Ogromny szacunek należy się również właścicielce Malinowego Wzgórza - Hannah. Złożyła ona formularz o kucynke walijską! <3

Kiedy dzisiaj zajrzałam na Zielone Pastwiska, nie wierzyłam własnym oczom! Ile tam cudownych rumaków! :0 Od wyboru do koloru [czy jak to się tam pisze :P]. Taka różnorodność!

▫ około 20 różnych ras!
▫ konie chodzące różne dyscypliny!
▫ koniki możecie brać za darmo!jednak jakaś miła duszyczka może poświęcić mały datek ;)

▫ świetnej jakości zdjęcia!
▫ konie z ogromnymi galeriami! :)

Koniarki! Na prawdę, bardzo zachęcam was do adoptowania koni! Tym bardziej, że nie ukrywajmy, rzadko znajduje się konie tak wszechstronne, z takimi bogatymi w dobrej jakości zdjęcia galerie ;)

http://www.zielone-pastwiska.blogspot.com/p/adopcje-koni.html



^
 |

Pooglądaj! Może akurat któryś wierzchowiec zawładnie twoim sercem? :)

~Tośka


1 komentarz: