poniedziałek, 9 lutego 2015

Kogo warto dziś odwiedzić?

Przepraszam, że ostatnio tak zaniedbałam bloga... Na szczęście Ja i Tosia nie jesteśmy już same i dziewczyny publikowały swoje posty, więc nie działo się tu tak zupełnie nic. Dziękuję Wam za pracę włożoną w Virtual Hot News, mam nadzieję, że podoba Wam się pisanie tutaj. :)

A przechodząc do tematu... gdzie warto zajrzeć? Przedstawię trasę wycieczki w losowo wybranych punktach... ;)

1. Black Power Stud

Wciąż można nabyć potomka po koniach z Black Power. Zainteresowanie jest naprawdę duże, a otrzymane są rumaki przepiękne! Jeśli jeszcze nie wypełniłyście formularza, drogie virtualki, zapraszam do zrehabilitowania się. :)


Trwa tam sprzedaż koni andaluzyjskich. Może któryś z Hiszpanów wpadnie Wam w oko? Warto się przekonać. :)


Tutaj również zauważyłam kilka cudownych rumaków, szczególnie spodobała mi się klacz Honey Shot, niestety do obejrzenia są jedynie miniaturki. Zapraszam do zapoznania się z nimi. :)


Cały czas możecie zapisywać swoje rumaki do I Wyboru Championa Zielonych Pastwisk! Nie traćcie okazji, zawalczcie o tytuł. :)
Podkowa odświeża spis, więc jeśli zauważycie, że wśród aktualnie wymienionych tam koni nie ma Waszego podopiecznego - koniecznie dajcie znać. 
Kolejna sprawa - adopcje. Myślałam, że ludzie będą walić drzwiami i oknami, kiedy zobaczyłam jakie wspaniałe wierzchowce zostały tam dodane, jednak na razie żaden z nich nie znalazł nowego domu. :(


Czyli nic innego, jak spis koni, które w różnych stajniach zostały wystawione na sprzedaż. Z tymże nie musicie biec do danej stajni by składać formularz, a zostawiacie go pod postem z koniem właśnie na owym blogu. Bardzo wygodnie i szybko, zapraszam. :)


Wczoraj ukazał się tam artykuł autorstwa Iseline, dotyczący pomysłu jakim jest wprowadzenie prób dzielności. Z moim zdaniem w tym temacie to właściwie jest tak, że go nie ma... Ale Wasze opinie są podzielone, co widać w komentarzach. Zapraszam do przeczytania i włączenia się do wymiany opinii. :)


Do jutra można się zgłaszać na zawody crossowe oraz wystawę z okazji Dnia Świętego Walentego! :)
Wśród atrakcji także loteria.


To wszystko, co rzuciło mi się w oczy. Wiecie już, że jestem gapą, więc na pewno coś przeoczyłam, za co już teraz przepraszam... ;)

Jako ciekawostkę dodam tylko, że na jednej z nowych stajni zauważyłam, że właścicielka stara się o Sindbada z Bernaux Stud. Mam nadzieję, że ten koń w końcu znajdzie nowy dom, życzę mu szczęścia. :)

Mam także drugą ciekawostkę, a mianowicie przyznaję się, że jestem w trakcie tworzenia stajni. ;)
Właściwie mogłabym już zacząć szukać tych kilku wymarzonych rumaków, ale chyba mam tremę...

Galaxy

9 komentarzy:

  1. Dla mnie to też zagadka czemu te konie z adopcji jeszcze nie znalazły domu. Nie wiem czy ludzie tam nie zajrzeli, czy mają kiepski gust :P Co chwilę dodajemy z Podkową nowe konie a tu nic, zero odzewu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ciągle nikt się nie przełamie, to chyba nie dam rady się powstrzymać... ;)

      Usuń
    2. Tosia adoptuje! :D Tosia pomaga, a że Galaxy zaprosiła Tosie na pensjonat to Tosia pomaga! :D
      ~Tośka

      Usuń
    3. O właśnie, Tosia już działa. :)

      Usuń
  2. http://ag-stud.blogspot.com/
    Proszę o dodanie mnie w liście stajni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, straszna szkoda, że nikt już tu "nie żyje". Kiedyś pisałyście więcej. Jeżeli uważacie, że potrzebujecie pomocy, to ja chętnie mogę pisać artykuły. Nie będą one długie i poetyckie jak wasze, ale zawsze coś, w końcu szkoda, żeby taka strona "umarła" jak wiele organizacji w vircie.

    OdpowiedzUsuń