piątek, 11 listopada 2016

70 pytań do DETALLI

Zasada: to wywiad z Detalli z Winter Mist, a nie osóbką, która siedzi przed komputerem i tak się podpisuje! Jesteśmy w Australii i podczas zadawania pytań ciągle rozglądam się po pokoju, wypatrując niebezpiecznych pająków! Jeśli odpowiedzi z tego życia i prawdziwego życia się różnią, zawsze wybieraj to, co odpowiedziałaby Twoja wirtualna postać.


Dobry wieczór, panno Detalli. Jak się pani miewa?
Witam witam panno Rusałko. Dziękuję, całkiem dobrze.
Chciałabym zadać pani kilka pytań, około 70. Czy ma pani chwilkę?
70 = kilka. Zapamiętam na przyszłość. Dla panny Rusałki zawsze znajdę czas. :*
Oh, jest pani przeurocza! Zacznijmy zatem...

1. Pani PEŁNE imię i nazwisko.
Paula Caroline Ravenwood. Ale zazwyczaj wycinam drugie imię i zamiast tego wstawiam tam Detalli.

2. Dobrze, bardzo ładnie. A proszę mi teraz zdradzić wszystkie pseudonimy jakimi się pani posługuje i ksywki, jakimi nazywają panią inni ludzie. 
Często jestem nazywana siorczyćką przez pewną pannę Rusałkę. Na dA mozna mnie znaleźc pod ksywkami Detalli, MyMonster-Art oraz ChaosPaula. Na howrse juz nie pamiętam... To chyba wszystko :)

3. Dziękuję. Ile ma pani koni w chwili obecnej? ;>
Czy odpowiedź "dużo" się liczy?
A tak na oko chociaż? Czy dobiła już pani do 200? :D
Na klasyku około 60. W wyścigach myślę, ze między 20-30. Plus 10 z pokazów i podobna ilość w westernie. Całkiem niezłe stadko...

4. Istotnie, niezły wynik... A teraz niech nam pani powie jak wielu ludzi zatrudnia pani do ogarnięcia takiego stadka?
Aktualnie mamy 24 ludzi, ale wkrótce pojawi się wiele nowych pracowników. Powoli zaczynamy przygotowywać im domki, bo przeciez takie zapajęczynowane stać nie mogą. (Bo komu się chce sprzątać w aktualnie nieużywanych domkach...).

5. No tak, przypominamy, że Detalli mieszka w Australii, więc pajączki tam są i to w całkiem sporej ilości. Pięć ulubionych koni!
Nasze pająki mogą robić za psy stróżujące... O mój boze... TYLKO PIĘĆ! 
TAK! Ale mogłam życzyć sobie jednego, więc nie narzekaj, kochana ;P
Mój pierwszy koń na stajni - Jally Good Time. Pierwszy koń hodowli Winter Mist - Pardon Me. Cudowny Sherlock, o którym nie mogę zapomnieć i przeklinam się, ze zrobiłam mu sportową przerwę... wkrótce wraca! Mars Colony - pierwsza wyścigówka. I jestem rozdarta między trzema końmi, Norway'em, Hicksteadem i Paranoic Smile. Ale chyba Hick jest z tej trójki najblizszy mojemu sercu. Oto moja wielka piątka. Boze... nie mam miejsca na Reśkę... Idę płakać... *płacze*

6. Przykro mi... *podaje chusteczkę* Ale otrzyj łzy i lecimy dalej! Kiedy aktualizacje dwóch magazynów na wixie, które prowadzisz/współprowadzisz?
Virtual Life czeka na jakieś większe wydarzenia w vircie. Myślę, ze gdy skończą się zawody u Zafiry, będziemy mieli juz pełny materiał. Była w końcu... a zresztą, nie będę zdradzać, które wydarzenia poruszymy ;> Z Racing News jest jeszcze trudniej. Prowadzę go sama, a aktualnie czasu mało. Ale spokojnie, tworzą się artykuły (i moje zaległe zawody też).

7. No właśnie, Racing Association trochę ostatnio ucichło :( Ale rozumiem, że na pewno wróci do pełni sił?
Oczywiście, został już tylko miesiąc do Triple Crown! Lekko nie ma! Postaram się to mocno rozkręcić, za bardzo kocham wyścigi, żeby się poddać. Potrzebuję tylko chwilę luzu w grafiku.

8. Matko, zupełnie zapommniałam o Triple Crown! To w takim razie ulubiony koń wyścigowy! virtualno-realne :)
Mars Colony czyli Yukichan. Tyle razem przeszłyśmy. To wyścigówka nad wyścigówki <3 Chociaz równie mocno kocham cudowną Black Caviar. Tak, moje dwie magiczne klacze.

9. Najblizsze plany związane z Winter Mist?
Treningi, treningi, treningi. Blaze bardzo nie pozwala się wyspać przez treningi wyścigowe, a ja nie pozwalam odespać przez skoki, cross i ujezdzenie. Planujemy mocno rozwinąć western i na porządnie trenować. No i pokazy, wkrótce przybędą prezenterzy, którzy wezmą nasze pokazówki w obroty. A więc tak, treningi, treningi i jeszcze raz treningi! I mamy nadzieję, że i wygrane :D

10. A tak, Blaze. Chodzą o Was pewne plotki, ale co z tego jest prawdziwe? ;> Może sama zdradzisz nam co nieco o Waszej relacji?
No wiesz?! :O Relacja jest taka, że mam ochotę go zamordować, za wyciąganie z łózka o czwartej nad ranem ;P No i wiesz... Nowe Jorki i takie tam...

11. Mhm, takie tam. Wymień 5 osób ze stajni, z którymi masz najlepsze relacje. 
Blaze, Derek, Ana, Mackenzie i Mati. Z nimi najczęściej razem trenujemy i świetnie się dogadujemy.

12. A ci, z którymi dogadujesz się najgorzej? I czy chciałabyś to zmienić?
Raczej nie jest tak, żebym się z kimś źle ŹLE dogadywała. Musimy się znosić 24 na dobę, więc nawiązało się porozumienie. Choć Larry wraz z Davidem mogliby czasem odpuścić sobie robienie żartów...

13. Mam tutaj coś na zasadzie gry. Wybieram dla Ciebie trzy osoby, a Ty musisz powiedzieć kogo wolałabyś pocałować, kogo poślubić, a z kim się pokłócić. Gotowa? Jedziemy. Derek, Podkowa, Zafira!
No proszę... *zgroza* Bardziej gotowa nie będę...
NAPRAWDĘ!
TAK! :D
Wybaczcie dziewczyny, ale pocałować to raczej nie jest takie w czółko po przyjacielsku... znając naszą Rusałeczkę... A więc chodź Derek, idziemy się całować... Dobra, bo to teraz zagranie logiczne jest. Jakbym nie zgodziła się poślubić Zafiry, to by mnie odcięła od Eliada i Dandanka. Zafiro kochana, czy wyjdziesz za mnie?! 
POWIEDŹ TAK! 
No i Podkowo, szykuje się kłótnia. Bierzemy na nią miecze? ;>

14. A gdybyś wybierała między Tony'm Starkiem, Kapitanem Ameryką i Bruce'm Bannerem
EEEEEEEEEEEEMMMM... Kapitan Ameryka to materiał na naprawdę dobrego męża... Idę już drugi raz wybierać suknię ślubną. Mam tylko nadzieję, że Kapitan przygotuje ładny pierścionek. Jak Bruce'owi za bardzo tętno podskoczy to może się zmienić w Hulka. A gdybym go tak z zaskoczenia pocałowała, to byłby nieźle zdziwony. Boję się, ze podczas całowania Bruce'a z zaskoczenia zmieni się w Hulka... wolę być od razu przygotowana na walkę z nim, mam w końcu kości z adamantium. A Tony a pewno dobrze całuje, ma w tym wprawę. Tak, to chyba logiczne rozwiązanie tej zagadki.

15, Okej, nieźle sobie poradziłaś :D A teraz pytanie, które właśnie znalazłam gdzieś: gdybyś była kredką, to jakiego koloru?
FIOLETOWEGO!!!!!!!!!!

16. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w swoim wyglądzie, to co by to było?
Mogłabym jeszcze trochę schudnąć. Tak.

17. Hahahahah, ciekawe z czego... To teraz tak krótko, psy czy koty?
OCZYWIŚCIE ŻE PSY! Kocham psy! <3

18. Lato czy zima?
Lato, nie przeżyję bez pływania.

19. Dzień czy noc?
Dzień, panicznie boję się ciemności :(

20. Data urodzenia. Prawdziwa (prawdziwie wirtualna) ;>
Prawdziwa virtualna to: 18. 07. 1992 rok. Jak widzisz mam więcej powodów by kochać lato <3

21. A miejsce urodzenia? I czy działo się coś czególnego? Na przykład trzęsienie ziemi czy coś ;P
No wiesz... porwanie przez Strykera. Eksperymenty i tak dalej. To chyba coś szczególnego *myśli*. A później trafiło mi się do Polski do udawanej rodziny. Ale o udawanej rodzinie to też coś wiesz ;>

22. Okej, coś tam wiem ;P Książka, którą mogłabyś czytać w kółko i bez przerwy?
Cała seria Terry'ego Goodkinda "Miecz Prawdy". I pewne Rusałkowatkowate NA ;>

23. Jeju, bo się zarumienię... A ostatnia książka jaką ostatnio czytałaś?
"Nigdziebądź", jestem w trakcie :D

24. Ostatni film jaki obejrzałaś i od razu może ostatni serial? :D
"Edward Nożycoręki", a serial "Kości". Już 9 sezon <3 Nie ważne że po raz milionowy... Kocham ten serial no!

25. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś przez telefon?
Hymmm... "Micky, WYNOŚ SIĘ Z WIEŻY STARKA, ALE JUŻ, MAM GŁĘBOKO I DALEKO TWOJE ZAKŁADY Z CHŁOPAKAMI! ZARAZ TONY WALNIE WE MNIE Z DZIAŁKA LASEROWEGO!" To była bardzo ciekawa rozmowa...

26. Na to wygląda :D Ostatnia piosenka?
Hym... Na okrągło słucham "Lost on you", ale także wszystkie soundtracki z "Wiedźmina", "Uncharted" oraz "Dishonored", no i oczywiście mojego ukochanego zespołu Nickelback, ach, i Two Steps From Hell. Nie pamiętam który puściłam sobie jako ostatni.

27. I ulubiona piosenka!
UPS... Nie jestem pewna czy mam ulubioną piosenkę. Mam wiele lubianych utworów, ale żaden na liście moich "NAJCUDOWNIEJSZE WE WSZECHŚWIECIE" nie wysuwa się na prowadzenie.
Okej, no to TOP 3 piosenek wszech czasów!
Czy w piosenki wliczamy też utwory muzyczne?
Tak.
To nadal jest cholerny problem... Większość pisoenek Nickelback i utworów Two Steps From Hell jest na tej liście. Więc robi się ona wielkości +100. Ale gdybym miała wybrać te, które w tym, właśnie tym momencie chcę posłuchać to: "Heart of Courage", "How You Remind Me" oraz "Battlefield".

28. I ulubiony zespół/wykonawca!
Nickelback i Two Steps From Hell. A wykonawca... aktualnie mam kilku, których piosenek słucham na okrągło, ale od kilku lat nie mogę przestać zasłuchiwać się Leą Michele.

29. Ulubiony wers z piosenki aktualnie?
Ojeju... Musiałabym przesłuchiwać teraz po kolei wszystkie piosenki i wybierać po wersie. Nie umiem powiedzieć.

30. Co najczęściej jesz na śniadanie? :D
Kromkę chleba z szynką lub białym serkiem, zależy od humoru. Nie mam czasu na przygotowanie sobie czegoś bardziej pomysłowego ;P

31. Jeśli możesz to pokrótce wyjaśnij ideę wymiarów, powiedz ile ich aktualnie jest u Ciebie i który jest Twoim ulubionym ;>
Idea wymiarów powstała w momencie, w którym zauważyłam, że kocham zbyt wiele postaci. No a z każdą być nie można. Więc istnieją sobie równoległe wymiary w których jestem sobie z danymi postaciami. A ile ich jest... Nigdy nie liczyłam, często powstają pod wpływem impulsu. A jak policzę to lepiej się nie chwalić ;P Uznajmy, że trochę ;>

32. Czy kiedykolwiek coś ukradłaś? Co? ;>
Och Rusałeczko, przecież często kradłyśmy zabawki Fury'emy, Starkowi i Hydrze. Nie mów że nie pamiętasz ;>

33. Wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia, rój pszczół czy wkurzoną Ruskę
Niedźwiedzia! Jest duzy i łatwo go trafić! Z tobą musiałabym walczyć do nieprzytomności, a nie chcę walczyć z siorczyćką </3

34. Ulubiony smak soku?
Pomarańczowy!

35. Ulubiony smak lodów?
CIASTECZKOWE!

36. Za czym/za kim najbardziej tęsknisz?
Dzieciństwem...

37. Ostatnia osoba, którą pocałowałaś? I Stark z tego wcześniejszego pytania się nie liczy...
Blaze... *ucieka pod kołdrę ze wstydu*
WIEDZIAŁAM! <jupi> :D
Musiałaś zauważyć, że odpowiedziałam na to pytanie </w

38. O której zwykle kładziesz się spać i o której się budzisz? 
Tak koło północy, lub po północy. Chociaż coraz częściej udaje mi się iść spać o dwudziestej trzeciej! A wstaje o czwartej, jak trzeba iść popracować z tymi wyścigówkami. O siódmej/ósmej gdy Blaze daje mi spokój <3

39. W jak wielu językach potrafisz się porozumieć?
W najbardziej podstawowy sposób to pięć. Ale w taki, by normalnie prowadzić życie w danym kraju to dwa.

40. Twój znak zodiaku?
Rak. Chociaż miałam być lwem... ach to bycie wcześniakiem...

41. Twój największy lęk?
Ciemność, nieznane i śmierć. Zrobiło się mrocznie... :D

42. Jak wygląda Twoja piżama? 
Biała koszulka i liliowe spodnie. Na gorące noce koszulka pudrowo różowa z lodami i spodenki też całe w lody. To takie dwie moje ukochane. Choć kocham też piżamkę pingwinka <myśli>

43. Ulubiony kwiat?
Czarna róża i orchidea, dowolnego koloru.

44. Kiedy i dlaczego ostatni raz płakałaś?
Virtualnie? Popłakałam się ze śmiechu, widząc Mackenzie próbującą się wytłumaczyć rodzicom ze swojego ostatniego numeru.

45. Potrafisz zwijać swój język w rurkę? :D
Tak :D

46. Gdybyś mogła przenieść się w czasie to do którego wieku chciałabyś się udać
Średniowiecze/renesans.

47. W jak wielu osobach byłaś zakochana? Mozesz wymienić chociaz imiona?
;>TROOOOOOOOOOOOOOOOOOOCHE ICH BYŁO. Ale ej, miłość do większości po prostu trafiła do innych wymiarów ;P

48. Kawa czy herbata?
Herbata.

49. Na ślubie z Balze'm będziesz miała zespół czy DJa?
Że jaki niby ślub z Blazem... coś mnie ominęło?

50. Gdybyś była inną osobą, to czy przyjaźniłabyś się z aktualną Tobą? :D
Gdybym była osobą, która lubi zbzikowane osoby, to pewnie! Ale gdybym była takim Skalmarem to prędzej bym się zabiła, niż powiedziała aktualnej sobie cześć. Wiesz, zależy w czyje ciało mnie wsadzisz ;> (to źle brzmi...)

51. Jaki masz styl ubierania się?
Dżinsy i luźne koszulki. Luźno puszczone włosy i tylko rzęsy przejechane tuszem. Muszą być wygodne buty, albo sztyblety, wiadomo, praca z końmi. Albo moje ukochane miętowe adidasy. No albo trampki! Nawet do sukienki. No przecież wtedy sukienka najlepiej wygląda! No i kolorowe włosy, to podstawa!

52. Ulubiony zapach?
Lawenda, święta, ciasteczka i świeżo kupiona książka, prosto z półki sklepowej.

53. A ulubiony dźwięk?
Skrzypce.

54. Masz tatuaz? Jeśli tak to jaki, a jeśli nie to czy chciałabyś mieć?
Planuję mieć dużo tatuaży. Już wkrótce będą <3

55. Masz więcej par butów czy par kolczyków?
Nie noszę kolczyków, moje uszy ich nie lubią :( Par butów nie mam jakoś specjalnie dużo, wolę ścierać te wychodzone trampki, niż kupić nowe. Kocham moje wychodzone trampki <3 Ale mimo wszystko butów więcej.

56. Co Ci się ostatnio śniło?
Skakanie między planetami Asylionu i robienie naprawdę głupich rzeczy. To był dziwny sen.

57. Byłaś kiedyś aresztowana?
Przecież Fury nas kilka razy przyłapał i dał to cholerne serum...

58. Lubisz burze?
Boję się ich! Są piękne. Ale mimo wszystko trochę mnie przerażają.

59. Gdzie są najlepsze imprezy?
U Rusiaczka, w święta ;>
Oh <333
:*

60. Miejsce, do którego lubisz wracać? (oprócz domu)
Rafa koralowa <3 I stadnina wujka <3 I domcio Rusiaczka <3

61. Masz jakieś blizny?
Tylko te sprzed czasów nim mutacja na dobre się ujawniła. Jak ta okropna z wyrostka...

62. Gdzie najdalej od domu byłaś?
Asgard i Jotunheim. Tak.

63. Jesteś od czegoś uzależniona? Od czego? I czy chcesz rzucić? :D
Czekolady i herbaty. Przydałoby się porzucić nałóg czekolady. Ale jestem na dobrej drodze. Nie czuję potrzeby kupowania czekolady. Gorzej jak ktoś uczyni coś takiego strasznego i zostawi ją na widoku. Dopóki jej nie widzę, potrafię się powstrzymać <3

63. Najlepszy prezent jaki kiedykolwiek otrzymałaś?
Jally Good Time, wyjazd do Nowego Jorku i do Egiptu.
Hah, gdy to robiłyśmy to nie zwróciłam na to uwagi, ale teraz... ja przecież wiem od kogo były te wycieczki... mam nadzieję, że on to czyta :D

64. Czy bywasz agresywna? Boją się Ciebie czasem? :D
Mam pazurki i nie waham się ich używać ;>

65. Czy wydajesz jakieś dziwne dźwięki kiedy śpisz? 
Ponoć przy zasypianiu cicho mruczę jak mi jest wygodnie i jestem szczęśliwa...

66. Aktualnie największe zmartwienie?
LEGEND OF WAR!
:D

67. O czym teraz myślisz?
O robaku, który podchodzi do mojej stopy, a gdy się na niego spojrzę, to się zatrzymuje. Bawi się ze mną w jakąś dziwną grę. Chyba nie rozumie, że nie chcę się bawić :( Muszę go wypuścić na wolność!

68. Śpisz z jakimiś pluszakami? 
Mam gigantyczną poduszkę psa, poduszki sowy, poduszkę owcę oraz przeuroczą żabcię. Nie wiem czy poduszki zwierzaczki liczą się jako pluszaki, ale są przeurocze!

69. Jakie konkretnie plany na jutro?
Trening, trening, trening! I moze jakiś teren z Rusałeczkiem? ;>

70. OSTATNIE PYTANIE. MUSZĘ JE MĄDRZE WYKORZYSTAĆ! O.O
Myśl, myśl ;>
Okej, spróbuj wypisać wszystkie Twoje rodzinne powiązania. Nawet te dość nikłe ;>
Ale takie więzy krwi?
Mhm, ale bliscy przyjaciele w sumie też się liczą. A co tam, wypisuj wszystkich ;)
Ruska! Czyli siorczyćka.
Wolverine, czyli nadopiekuńczy tatuś.
Jean Grey, czyli mamusia, która aktualnie gra w pokera z Luckiem.
Wujek, niby spokrewniony z moją udawaną rodziną, do której podłączył mnie Xavier, ale wujkiem zawsze będzie.
Mati, brat cioteczny. Niby też z tej przyłączanej. Ale to brat, brat, brat cioteczny pełną parą!
Avengers i X-men, to jest nasza rodzina siostruś!
Bucky, czyli przyszły zięciu.
Mackenzie, przyszywana siostrzenica.
Ana, przyjaciółka.
Nick, przyjaciel.
Zafira, narzeczona i przyjaciółka. Jezu jak to brzmi... 
Nie wiem jak miałabym nazwać żonę siostry, no ale witamy w rodzinie tak czy siak ;P
Blaze, przepraszam...
Kapitan Ameryka, idąc tą logiką co z Zafirą to także mój narzeczony...
Blaze, przepraszam...
Loki, był ci mój w zeszłym wymiarze. Kto wie, może powróci...
Blaze, przepraszam...
Ivette, Chris i Melody, no was też kocham <3
Derek, ach no Derek.
Ostatnio odkryłam, ze Derek naprawdę nazywa się Clark Kent.
On grał w jakimkolwiek Supermanie? O.o
W Supergirl :D
O.o Muszę nadrobić film z moim pracownikiem!
*Serial ;*
Okej! A więc serial.
Derek, przepraszam...
Boksi, IDZIEMY OGLĄDAĆ I WIELBIĆ KRAJEWSKIEGO!
Blaze, przepraszam...
Scott i Logan, chłopaki, tyle z wami przeszłyśmy, Ruska i ja, że po prostu nie możecie nie należeć do rodziny. Może już nawet magicznym cudem pojawiła się w waszych żyłach nasza krew.
Ale to by oznaczało, że bylibyśmy spokrewnieni, a Scott... no wiesz, jest w jednym z moich wymiarów! O.O
Masz rację... są po prostu mentalnie rodziną! Krew magicznie się nie zmienia. To tylko mentalnie rodzina. Szczególnie dla ciebie w pewnym zakresie ;>
Mamy nawet dwa filmiki! 
Bardzo rodzina w pewnym narzędziowym zakresie ;>
;>
Francis, bo to ojciec narodów, no nie oszukujmy się. Francis figuruje u każdej w rodzinie. Wybaczcie, ale to nie ja stworzyłam brokat... RUSAŁECZKU :*
No racja. Francis występuje w każdym drzewie genealogicznym... I nie wypominaj mi tego no... Wiem, że stworzyłam potwora!
Zgrzeszyłaś, musimy ci to wypominać. Świat nie zapomni. NIE MA JAK ZAPOMNIEĆ BO BROKAT JEST WSZĘDZIE!
Przyszłe pokolenia mnie znienawidzą :(
Zostaniesz źle zapamiętana przez historię :( Jak kiedyś Francis zapanuje nad wszechświatem, a to nieuniknione, to zobaczysz...
W ogóle to nie uważasz, że Francis byłby w stanie dzierżyć rękawicę nieskończoności? I wtedy to już nie będzie odwrotu... Przegrana bitwa już na starcie. Będzie najpotężniejsza istotą we wszechświecie...
O.O MASZ RACJĘ. On jest wszędzie, ma taką potęgę! Nic go nigdy nie pokona... Coś ty zrobiła o.o Będzie w krwi kazdej istoty we wszechświecie... Jesteśmy skończeni.
Idę płakać... 
*Dzieli się kołdrą* Zapraszam pod płachtę smutku. Już nic nas nie uratuje...
Znaczy się jeszcze Derek może próbować, skoro jest skrycie Supermanem, no ale i tak małe szanse w starciu z Brokatem :(
Nawet my nie mamy szans siostro. A skoro my nie, to co dopiero Superman :( W takich chwilach cieszę się, że mam pewien wymiar. Może Francis będzie dla mnie łaskawy.
Siostro... ja go raz uśmierciłam (ożyła gnida w końcu później)... Wyobrażasz sobie jaki musi być na mnie wściekły? O.o
A ja wybłagałam jego życie... No cóż, czuję się jednocześnie współwinna, ale i bardzo bezpieczna. Może mianuje mnie na wysłanniczkę brokatu, czy coś <3
Powinnam już zacząć uciekać. Żegnaj siostro! Żegnajcie wszyscy! Może jeszcze kiedyś się spotkamy!
Nie ma gdzie uciekać siostro. On będzie wszędzie. W każdej najmniejszej komóreczce wszechświata... No i widzimy się na balu! I na Wigilii ;> Dlaczego w tym roku jest u mnie... lubię swój dom :(
A jak mój demolowaliście dwa lata z rzędu to było w porządku? :(
... No wiesz... lubię mój dom :(
I to by chyba było na tyle z mojego wypisywania. Jeżeli o kimś zapomniałam, klękam i przepraszam, błagając o wybaczenie.
No dobra, kochana. To pozdrów jeszcze na antenie kogo chcesz i zmykamy spać :D
POZDRAWIAM WAS WSZYSTKICH! *staniki latają na scenę, tłum wiwatuje, Chylińska ma ciary na dziarach, a Foremniak płacze ze wzruszenia* CAŁUSY, TAK! ŚCISKAM WAS I JESTEM NA TAK W TAKICH WYWIADACH! *Wojewódzki nagle pojawia się znikąd i wciska złoty guzik, choć nie wiadomo, czemu wrócił jako juror*
TAAAAAAAAAAAAAK! 70 PYTAŃ DOSTAŁO SIĘ DO PÓŁFINAŁÓW!

3 komentarze:

  1. WYWIAD NA TAK I DETALLI TEŻ MÓWIĘ TAK! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Detalli odezwij się do mnie! ;)
    Shamvari

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam!

    Listopadowa sprzedaż potomków | Listopadowe zawody

    bernauxstud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń