niedziela, 27 listopada 2016

70 pytań do MILI

Witam serdecznie, dziś kolejny wywiad z serii "70 pytań do...". Przypominam także o zapisach do Mistrzostw Młodych Koni (trwają jeszcze kilka godzin) i zapraszam do głosowania na króla i królową Balu Mikołajkowego.

Okej, zasada już niektórym znana, ale specjalnie dla Ciebie, Milko, ją przypomnę. Odpowiadasz zawsze jako Mila, a nie jako osoba siedząca przed komputerem. Jeśli odpowiedzi z życia realnego i wirtualnego się różnią, zawsze wybierasz drugą opcję. Jasne? :D

No to super
:DD
PEWNIE

I teraz wiesz, bądź łaskawa, bo ja nie mam tych pytań przygotowanych...

1. To może zaczniemy od podstaw. Przedstaw się Nam, proszę, pełnym imieniem i nazwiskiem :)
Ohhh, Milandres Mousher, miło mi:)

2. Mnie również, dobry wieczór! Milo droga, czy niebawem będziesz trochę bardziej aktywna w naszym wirtualnym światku? Tęsknimy!
<3 Muszę zdradzić, że coś planuje ale to dopiero na święta, kiedy będę miała więcej czasu (na np. przeprowadzkę ;) ) ale ciii nic więcej nie powiem :D

3. Ale obiecujesz? ;>  Skoro przeprowadzka to i pewne zmiany generalne. Jakaś nowa nazwa? Nowe pomysły odnośnie prowadzenia stajni?
Hmm, ciągle jeszcze nad tym myślę, jednak bardzo chcę zostać przy malutkim gronie koni. Z nazwą mi się zbytnio nie śpieszy, bo całkiem możliwe, że wracam na stare śmieci :)

4. Ale wiesz jak to jest z tym "bardzo chcę zostać przy malutkim gronie koni", co nie? Jakieś nowe wierzchowce, czy weźmiesz te ze starej stajni?
Oczywiście zostawię przy sobie moje misie :D Ale taak, planuje sprowadzenie nowych koni do stajni.

5. Wiesz co, w oczy bardzo rzuca się Twoja nowa fryzura... ;D Skąd taka decyzja? Milka siedzi przede mną z niebieskimi włosami! <3
Szczerze mówiąc planowałam to od dawna! A cóż niedawno skoczyłam do fryzjera i stało się! :D Zupełnie nie planowałam tego tak szybko, ale nie żałuję tego, bo w nowych włosach czuję się o niebo lepiej!

6. Wyglądasz cudownie! Sporo ostatnio tych radykalnych zmian w Twoim życiu. Czy zdarzyło się ostatnio coś takiego, co zmobilizowało Cię do działania czy planowałaś to wszystko już od jakiegoś czasu?
Ogółem jestem typem człowieka, który decyzje podejmuje bardzo spontanicznie. Wystarczy, że jednego dnia będę miała gorszy humor, pomyśle co zmienić i natychmiast to robię. I tak właśnie jednego dnia zaplanowałam całą przeprowadzkę, zmianę i kupno nowych koni. A co! :D

7. Rozumiem...  A już myślałam, ze może kogoś poznałaś i taka wesolutka musiałaś się po prostu czymś zająć ;P Zdradzisz Nam czy pojawiła się w Twoim życiu jakaś potencjalna miłość?
Haha, proszę Cię! Od kilku miesięcy jestem szczęśliwą singielką! W końcu więcej stajennych do podrywania będę miała ! ;D

8. Więc jak wiele kotów zamierzasz adoptować w nadchodzącym roku?
Moja Holly nie każdemu przypadła do gustu więc żadnego :( No chyba że jednak skusze się na jakiegoś puchacza na nowy dom...;D

9. A wolisz ogólnie koty czy psy?
Żółwie! :D Na prawdę ciężko mi między nimi wybrać jako wielbicielka wszystkich zwierzaków ;)

10. Racja, żółwie najlepsze! :D Oprócz Holly masz jeszcze kilka psów, to wiemy, ale czy są jeszcze jakieś inne pupile? Na przykład żółwie? ;P
Jeszcze za czasów rancha miałam gekony, jednak oddałam je przy przeprowadzce. Planuje zakup żółwia, miałam jednego jako dziecko i mimo tego że ciągle mnie gryzł, był kochanym żółwikiem!

11. Może Ci sprawię na gwiazdkę... ;> Dobra, Milko. Ulubiona pora roku?
Jesień zdecydowanie! Może dlatego, że lubię czasami pobyć sama, z kocykiem i ciepłym kakao w ręku, wpatrując się w deszcz. Ale jesień jest przepiękna! Kolorowe liście, piękne zachody słońca, cały jej klimat! Ahhh, zdecydowanie najlepsza pora roku!

12. Najbardziej pamiętny pluszak? O, i czy aktualnie śpisz z jakimś? :D
Hah, odkąd pamiętam śpię z pluszakami! Aktualnie z moim wielkim, różowym jednorożcem, którego dostałam na gwiazdkę od rodziców :D

13. Ulubione miejsce na Ziemi? Nie możesz wybrać domu rodzinnego!
Jestem po uszy zakochana w Islandii, więc należy do moich ulubionych. Jednak z takich, które uwielbiam za wspomnienia to wybieram domek na drzewie na małej polanie, gdzie spędziłam większość swojego dzieciństwa na bawieniu  z koleżankami :D

14. Far Horizons jest na Islandii, może powinnaś częściej odwiedzać Elvię :) Ale okej, kolejne pytanie: ulubione zajęcie na wieczory?
Filmy! Uwielbiam każdego gatunku filmy i w dobrym towarzystwie mogę spędzić wiele godzin w kinie/przed laptopem lub telewizorem z popcornem w ręku. No albo seriale, przez które ciągle nie mam na nic czasu haha ;D

15. W takim razie seria filomowo-serialowych pytań! Ostatni film, jaki oglądałaś w kinie?
Widzę, widzę." Bardzo fajny, mało straszny horror :D
A tytuł?
XDDD TO "WIDZE WIDZE" ZAPOMNIALAM DZIE JEST CUDZYSLOW WTELEFONIE
AHA! :D Dobrze, ze sobie przypomniałaś gdzie jest...
(ale bo ja pierwsze słyszę o takim tytule, w horrorach jestem zupełnie nieobeznana ;p)

16. Ostatni serial jaki oglądałaś ostatnio?
Nowy odcinek The Walking Dead

17. A trzy najlepsze seriale jakie w ogóle oglądałaś to...?
American Horror Story, Scream Queens, Breaking Bad! <3
Weź, co do pierwszego - tak strasznie chciałabym to obejrzeć, ale tak strasznie, strasznie się boję ;(
 
18. Gdybyś miała zagrać w dowolnym filmie dowolną rolę to jak by to wyglądało?
Myślę, że mogłabym zagrać każdą rolę, jednak najbardziej chciałabym zagrać jakąś psychiczną dziewczynę, najlepiej w chorym filmie haha, co ja poradzę, że kręcą mnie takie rzeczy ;D
No, nadawałabyś się ;P

19. Ostatnia piosenka jakiej słuchałaś?
Właśnie slucham Hozier - From Eden :)

20. A Twoi ulubieni wykonawcy/ulubione zespoły? Maksymalnie 5.
Jejkuu słucham tak wielu zespołów i osób... Hmmm 1. Coldplay 2. Hozier 3. Lana del rey 4. Melanie Martinez 5. System of a down (lubię czasem coś mocniejszego hah ;D)

21. O której zwykle kładziesz się spać?
Kiedy jestem na prawdę zmęczona to mogę przespać cały dzień i całą noc. Jednak kiedy cały czas nic nie robię to siedzę do rana i udaje ze to co robię jest ważne a tak na prawdę to oglądanie seriali po nocach ehh.
Ale oglądanie seriali JEST ważne!
ZGADZAM SIĘ!

22. Ha! A o której wstajesz? a) dzień roboczy b) dzień wolny
a) 6-7 b)11-13 haha

23. Czy masz już kreacje na Nasz Bal Mikołajkowy, który w tym roku musi się w końcu udać i nie ma innej możliwości?
Tak! Mam wrażenie, że będę wyglądała jak jakaś śnieżka, ale sukienka ma mój wymarzony kolor! :D

24. No to świetnie! :) To może teraz jakaś seria pt. "co wolisz". Dostać kwiaty cięte czy kwiaty doniczkowe?
Doniczkowe! Kocham mieć zielono w pokoju i zajmować się kwiatkami! :D

25. Zdolność teleportacji czy telepatia?
Hmmm, ojejku nie mam pojęcia co wybrać ... Moim marzeniem po naoglądaniu się bajek była teleportacja i przy tym zostanę. To musi być super! :D

26. Nie mieć ręki czy nie mieć nogi?
O.o ojejku ... Chyba ręki.. Nie mam pojęcia naprawdę! ;D

27. Praca domowa z matematyki/fizyki czy napisanie wypracowania z polskiego? Czy tez bardziej z angielskiego, skoro my w USA żyjemy ;P
Angielski to zdecydowanie dobry wybór ;P

28. Podróż promem kosmicznym czy podróż okrętem podwodnym?
Prom kosmiczny! Cała galaktyka mnie bardzo intryguje więc zdecydowanie kosmos!

29. Żeberka z grilla czy danie wegetariańskie?
Żeberka bo kocham mięsko :x

30. Czy masz dzieci? (tak- jak się nazywają, nie-jak byś je nazwała, gdybyś je miała)
Niee, nah dzieci to zło haha. Ale nazwałabym hm dziewczynkę Chiara lub Olivia, a chłopca to nie mam pojęcia :D

31. Ile masz lat?
22.

32. Jakie znasz języki i na jakim poziomie?
Angielski i Polski baaardzo dobrze, do tego Niemiecki tak średniawo ale myślę, ze bym się dogadała. Uczę się rosyjskiego i norweskiego z miłości do tych krajów, ale poziomu aktualnie określić nie mogę :D

33. Ulubiona gra komputerowa?
To moja mała tajemnica, ale kiedy nikt nie widzi gram w CSa. Ale ulubiona to zdecydowanie GTA V :D

34. Ile razy spadłaś z konia?
Po dwóch przestałam liczyć.

35. Kto jest Twoim najlepszym przyjacielem?
Ruska, nie wiem czy znasz? :D
Coś kojarzę... ;*

36. Ulubiony sport?
Jazda konna! haha, tak tylko to, bo do sportowców to ja nie należę ;D

37. Ulubiony aktor?
Dylan O'Brien

38. Ulubiona aktorka?
Teresa Palmer

39. Gdzie się wybierasz w najbliższe wakacje?
Myślę nad Islandią właśnie a Norwegią. Znając życie odwiedzę te dwa kraje + jeszcze coś ale to się zobaczy :D

40 . Ulubiony kolor?
Bordowy!

41. KFC czy McDonald?
Subway. Ahh ale jak już to McDonald bo mogę dostać zabawkę.

42. Czy lubiłaś szkołę?
Byłam zbyt leniwa na szkołę ;D Więc niee, zdecydowanie nie.

43. Samochód czy rower?
Koń!! :D
No jasne :D

44. Zima czy lato?
Zima. Uwielbiam kiedy jest zimno.

45. Czy lubisz chodzić na imprezy?
No pewnie!

46. Spódniczki czy spodnie?
Spódniczki. Najczęściej właśnie poza stajnią można mnie spotkać w spódniczce. Ale w mojej szafie mam chyba więcej spodni.

47. Złoto czy srebro?
Srebro.

48. Góry czy morze?
Góry. Pałam ogromną miłością do gór:)

49. Jajko na twardo czy na miękko?
Na miękko! Nie przepadam za twardym żółtkiem, fujka.

50. Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?
Myślę, ze w Islandii lub Norwegii (nieuniknione, ze to właśnie tam się w przeszłości przeniosę :D). Najlepiej na jakimś odludziu, gdzie najbliższe miasto będzie kilka kilometrów od mojego wielkiego domku :D Domek położony obok niedużego jeziorka lub rzeki i lasu. no i oczywiście duże pola i pastwiska dla koni, stajnie i wszystko to co mam teraz. W środku w sumie nie chcę nic więcej, bo już teraz mam duży dom na wypadek mnóstwa gości.

51. Ulubiony gatunek literacki?
Hmmm, myślę, ze ulubiony to jednak epika. Jednak nie potrafię ukryć mojego zamiłowania do liryki.

52. Ulubione książki (maksymalnie trzy)?
Trzy? ;o Ojaaacie, dobrze postaram się. 1. Chemia śmierci ( i dalsze jej części) 2. Alicja w krainie zombie ( i dalsze części) 3. Lśnienie

53. Kino czy teatr?
Kino! Ale teatr tez kocham, ahh zbyt trudne te pytania!

54. Jaki chciałbyś mieć samochód?
Mercedes-benz klasy s cabriolet który już niedługo wjedzie do mojego garażu 8)

55. Gdzie zwykle jesz posiłki?
Na tarasie! Nawet jeśli pada deszcz. Kocham jeść na świeżym powietrzu <3

56. Czy interesujesz się polityką?
Niee. Znaczy nie tak, ze jedyne o czym mogę gadać przy rodzinnym obiedzie to polityka. Zupełnie nie interesują mnie te tematy na wyższą skalę, jednak jeśli już trzeba to na spokojnie wiem co się dzieje w kraju i na świecie :)

57. Czy potrafisz gotować?
TAK! I nawet całkiem nieźle mi to wychodzi! I to nie tylko woda na herbatę!

58. Ulubiona potrawa?
Spaghetti w każdej postaci, lasagne i pizza.

59. Czy masz przekłute uszy?
W kilku miejscach c:

60. Czy lubisz deszcz?
KOCHAM!

61. Wieczór czy poranek?
Wieczór.

62. Pepsi czy coca-cola?
To jest jakaś różnica? :D Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale chyba Pepsi.

63. Prysznic czy kąpiel?
Kąpiel!

64. Czy lubisz dzieci?
Niee ;P

65. Czy kiedykolwiek spotkałaś kogoś sławnego?
Tak, dość sporo osób :D

66. Ostatni sen jaki pamiętasz?
Ojacie. Moje sny z reguły są strasznie dziwne, więc xD Śniło mi się, ze byłam na imprezie rodzinnej i był na niej Edd Sheeran i Twenty One Pilots i grali oni koncert. KONCERT W MAŁYM DOMKU NA PRZEDMIEŚCIACH. Haha, kocham moje sny.

67. Ulubiony sposób podróżowania?
Prom.

68. Kim chciałaś zostać, gdy byłaś jeszcze dzieckiem?
Nauczycielką! Nie wyobrażam sobie siebie w tej roli!

69. Twoim zdaniem trzy najlepsze stajnie?
Wiesz co, nie odpowiem na to pytanie. Szczególnie dlatego, ze zniknęłam na jakiś czas z tego stajennego życia i po prostu nie jestem w stanie teraz na to odpowiedzieć. Kiedy znów wkręcę się w virtualny świat na pewno wyznaczę takie trzy, ale na tę chwilę na prawdę nie jestem w stanie ;x

70. Jak w ogóle trafiłaś do virtuala? Opowiedz Nam o swoich początkach :)
Nie mam pojęcia... Pamiętam tylko tyle, ze dwa(?) albo trzy! lata temu założyłam hipodrom. No i wtedy poznałam panią Ruskę i kilka innych virtualek. No i tak wyszło, ze sprowadziłam kilka koni i założyłam stajnie! :D Iiii jakoś się w to wkręciłam i nie wiem czy potrafiłabym na zawsze zniknąć :D

11 komentarzy:

  1. Szczerze? Ja to bym chciała poczytać takie wywiady nie o naszych virtualnych alter-ego, a właśnie o tych osobach które siedzą przed monitorem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo właśnie chciałam napisać xD Postacie wirtualne aż tak nie intrygują, większość i tak poznajemy gdy robi się wspólne imprezy. A fajnie byłoby w wiedzieć kto siedzi przed kompem, czym się zajmuje w życiu, czy ma jakąś styczność z końmi... Byłoby ciekawiej :D Bo szczerze mówiąc w tych wywiadach (choć są fajne) ciężko mi nawet dotrwać do końca.

      Usuń
    2. No to nie u Nas niestety ;)
      Bo wiecie, ten blogasek właśnie miał się opierać na postaciach virtualnych (ludziach, koniach, pupilach), jakby ignorując zupełnie, że osoby/zwierzaki, które stworzyłyśmy na stajniach, tak naprawdę nie istnieją.
      Także 70 pytań miało tylko dwie odsłony i już seria zamknięta ;D

      Usuń
    3. No w sumie cały wirt opiera się na postaciach i zwierzakach wirtualnych, dlatego fajnie jest jak raz na ruski rok pojawi się coś, co jest związane trochę z realnym życiem. Mnie na przykład bardzo ciekawi jaki kontakt realnie każdy ma z końmi, wiele osób na bank ma całą masę fajnych historii, którymi mógłby się podzielić i z których reszta mogłaby się czegoś nauczyć. Np. Esmeralda ma swoje koniki i obczajam ją na fejsbuku (huehuehue, taki stalker xD), inne osoby też często pracują w stajniach, studiują rzeczy związane ze zwierzętami, fajnie byłoby coś takiego przeczytać.
      A nawet jeśli zamierzenie było inne, to uważam, że trochę nie fair, że cała "seria" opierała się tylko na dwóch wywiadach, tak jakby dwie wirtualki miały specjalne względy, a reszta nie była warta uwagi :D

      Usuń
    4. Nie chcę tego robić na siłę, same mówicie, że wolicie inne rzeczy. Jeśli takie coś nie przypadło do gustu to nie bardzo mam motywację, żeby to dalej ciągnąć, więc zamykam :(
      Zaczęłam od osób, z którymi potrafię rozmawiać bez stresowania się przy pisaniu każdego jednego słowa i tyle ;D

      Okej, jeżeli znajdzie się dobra duszyczka, która zechce przeprowadzać wywiady z osobami siedzącymi przed komputerem to będę je tutaj publikować. Ale sama nie chcę się tego podejmować, nie bardzo potrafię

      Usuń
    5. Aaach, ja myślałam, że od początku planowałaś tylko dwa wywiady, dlatego tak napisałam xDD Chętnie bym się podjęła tematu, gdyby nie szkoła xD Taki wywiad to w sumie nie jest żadna wielka filozofia, wiele pytań z tych dwóch wywiadów można by było zadać też w tych innych :D W ostateczności zawsze można zgapić pomysły z innych stron xDDD

      Usuń
    6. ja moge pomoc ja, jak tylko w koncu bede miala mojego nowego komputera i ogarne cala stajnie :d

      Port.

      Usuń
    7. Zafira ty stalkerze!!!! xD

      Usuń
    8. No coooooo, bo koniki takie fajne i koza taka fajna, to jak ty wrzucasz to ja paczam xDDDDDDDDD

      Usuń
    9. no wiem, moje paśki są najcudowniejsze <3

      Usuń