niedziela, 2 kwietnia 2017

Zgadnijcie co...

Witajcie, kochane!
Dzisiaj miałam czas żeby załatwić dwie bardzo ważne rzeczy. Mam tu na myśli Mistrzostwa Młodych Koni oraz Zaklepywalnię. Zacznę od pierwszego:

Siedziałam nad wynikami przez jakieś dwie godziny (wiecie, przerwy na herbatkę i pogaduszki ze stajennymi), ale w końcu się udało! Mamy Mistrzów! Może frekwencja nie była duża, ale zgłoszone konie zaprezentowały się znakomicie. Tylko jeden koń nie został oceniony - *Scene of Sunset, ponieważ w czasie wegetacji VHN trafiła ona pod moje skrzydła, więc nie mogłam jej oceniać. Ale nie przedłużając... zapraszam tutaj!

I tym sposobem przechodzimy do drugiej części. Zaklepywanie koni wydawało się (i nadal się wydaje ;P) dobrym pomysłem. Niestety forma w jakiej powstało to zjawisko na VHN nie była dość dopracowana, dlatego przychodzę do Was dzisiaj z osobnym blogiem.

Link za chwilę, na razie wyjaśnienia. Otóż przez moje lenistwo/zapracowanie/kryzysy egzystencjalne bardzo zaniedbałam VHN, a co za tym idzie także Zaklepywalnię. Wyniknął z tego przynajmniej jeden problem (jeszcze raz przepraszam, naprawdę mi przykro :( ), a żeby uniknąć kolejnych zdecydowałam się utworzyć Zaklepywalnię w formie osobnego bloga. Każda virtualka będzie mogła samodzielnie publikować tam konia, którego znalazła, ale na razie nie ma czasu go wstawić. Nie będziecie musiały czekać na mnie.

Wystarczy, że podacie mi swój adres G-mail, a dalej wszystko jest już napisane na blogu (jeśli nie jest napisane, to pytajcie tam lub na gg 36590989). Nawet jeżeli na razie nie zamierzacie korzystać, to może na wszelki wypadek załóżcie sobie konto, w razie nagłego wypadku (czyt. znalezienia absolutnie niesamowitego rumaka).
Wszystkie konie będą w jednym miejscu. Nie trzeba będzie chodzić po stajniach i szukać tego posta, który chyba ta Koniarka opublikowała chyba dwa miesiące temu, bo chyba ten koń był tam wspomniany...
Proszę zerknijcie na to i dajcie znać, czy nie popełniłam jakiegoś błędu. A może wiecie jak jeszcze można usprawnić całą sprawę? Wszelkie pomysły/sugestie/uwagi mile widziane! :)

Zaklepywalnia >>

Miłego wieczoru ;*


14 komentarzy:

  1. czarny.mustangg@gmail.com - poproszę zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rhovanonstud@gmail.com - prosiłabym o rozgraniczenie limitów na dwie stajnie, w sensie 15 dla Rhovanon + 15 dla Might Arabians

    Pozdrawiam, Domcia ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłane! To w takim razie gdy dodajesz konie to po prostu wpisuj w tytule Domcia R lub Domcia MA i załatwione :D
      A tamtego konia za sekundkę usuwam

      Usuń
  3. Może lepiej żeby każdy miał swój jeden post i w nim wszystkie konie? Mniej klikania byłoby, tylko wejść w post danej osoby i przejrzeć wszystkie konie przez nią zaklepane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki metodzie jeden koń=jeden post mamy nad tym jakąś kontrolę. Chodzi mi o to, że wiemy dokładnie kiedy dany koń był dodany i możemy sobie łatwo policzyć kiedy termin się kończy. Komentarze z przedłużaniem też są ważne. Dzięki temu wszystko jest udokumentowane. ;)

      To co? Dasz się zaprosić na bloga? ;D

      Usuń
    2. No pewnie, że dam się zaprosić :D
      bestofstable@gmail.com

      Usuń
    3. Super, wysłałam zaproszenie :)

      Usuń
  4. Ja też, ja też! <3
    selmanarabians@gmail.com

    ~Zafira

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też :D
    andy.beaumont.horse@gmail.com

    OdpowiedzUsuń