czwartek, 18 maja 2017

Powrót do starego dobrego virta!

Dziewczyny! Ostatnio wspominając sobie stary virtual doszłam do wniosku, że czegoś nam tutaj brakuje. Wszystkie staramy się być skrupulatne, profesjonalne, mieć najlepsze konie, ale... Pamiętacie jeszcze jak to było, kiedy kilka, nawet kilkanaście lat temu, wirtual tętnił życiem i wszędzie wokół mnożyły się gazety, organizacje, schroniska, przychodnie, ba, nawet policja? Nie brakuje wam tych czasów?
Mnie bardzo! Dlatego w jakiejś części chciałabym, żeby to do nas wróciło :-)  Z tego powodu wpadłam na dwa pomysły, które mam nadzieję spotkają się z pozytywnym odbiorem i będziecie chciały, żeby coś takiego zaistniało.

Pomysł 1 - Centrum treningowe
Placówka dostępna dla wszystkich stajni. Chętne osoby mogłyby znaleźć stałe zatrudnienie jako profesjonalni trenerzy i przy okazji dorobić sobie sporo horsesów. Wiem, że niektóre z was uwielbiają pisać treningi, tereny i inne takie, więc myślę, że to się może spodobać, zwłaszcza, że skorzystają na tym też osoby, które na treningi nie mają czasu, ale za to nie klepią biedy i stać je na to, żeby zapłacić innym :-P
Każda zatrudniona trenerka mogłaby wybrać sobie jedną lub kilka dyscyplin, w których dobrze się czuje i chciałaby pisać treningi. Nie byłoby żadnego limitu czasowego, chyba, że ktoś sam sobie taki ustali. Na stronie Centrum publikowane byłyby oferty każdej trenerki, więc wszystko byłoby zebrane w jednym miejscu i czytelne.
Pensja byłaby zależna od tego, na ile trenerka wyceniła dany trening i ile jest w stanie napisać w ciągu miesiąca.

Pomysł 2 - Klinika weterynaryjna
Tutaj z kolei miejsca na pracę byłyby ograniczone, bo tylko dwa - jedno dla lekarza, drugie dla technika. Dodatkowo jedna osoba mogłaby działać jako wolontariusz opiekując się końmi przebywającymi w klinice. Żeby było w miarę sprawiedliwie, zatrudnienie będzie zależało od pozytywnego wyniku testu z podstawowej wiedzy o zdrowiu i chorobach koni. W teście znalazłoby się też parę pytań na temat psów i kotów, których też w vircie trochę jest :-)
Żeby klinika miała co robić to wasze konie muszą chorować i doznawać różnego rodzaju kontuzji. Wiadomo, że nie każdy tego chce :-D  Dlatego będzie to polegało na losowaniu. Co tydzień zostaną wylosowane 2 lub 3 konie z dowolnych stajni, którym będzie coś dolegało i w zależności od tego co trzeba będzie przy nich robić, zajmie się nimi weterynarz albo technik. Czasami losowanie padnie też na jakieś inne zwierzę. Dodatkowo każda virtualka będzie mogła sama wymyślić uraz albo chorobę dla swojego konia i wezwać lekarza na dodatkową "interwencję". Pensje będą stałe i zależne od kliniki. Praca generalnie będzie polegała na dodawaniu krótkich wpisów na stronie na temat tego gdzie się było, co się robiło, z jakim koniem i za jaką cenę. No po prostu, im realniej tym lepiej :-D


Co sądzicie na temat tych pomysłów? Macie jakieś dodatkowe sugestie? Czekam na odpowiedzi! :-D

7 komentarzy:

  1. No ja jestem jak najbardziej zaaaaa! Co prawda do treningów się nie nadaję, ale chętnie zatrudnię się w klinice :D
    ~Zafira

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! :)
    Ja chętnie zatrudniłabym się w takim centrum treningowym, ale dopiero po 26.06 (obrona! :/) będę mogła coś więcej zacząć działać. Także count me in i czekam jak to się zalej rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo się cieszę wiedząc, że jednak będzie ktoś chętny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak już mówiłam wspieram całą inicjatywe z całego serducha i jak tylko będę mogła pomóc to dajcie znać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ja bardzo chętnie zaangażowałabym się w klinikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Chętnie zaangażuję się w Centrum Treningowym, tylko podobnie jak Esmeralda - po 28.06 (sesja).
    Nie chcę też chamsko strzelać prywatą, ale do poniedziałku trwają zapisy na zawody w ramach otwarcia mojej stajni. Mamy już Selman Arabians, WHK Anarkię i Any Win. Dziewczyny i ich konie zasługują na godną konkurencję i naprawdę wartościowe tytuły.
    firenze-stud.blogspot.com
    I przepraszam za wstawkę, ale jestem zdesperowana ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie do centrum treningowego, ale nie będę mogła pisać treningów non stop, bo czeka mnie sporo wyjazdów ;P

    OdpowiedzUsuń